Polski English

Zasady

Rozgrywka nawiązuje do klasycznego wężyka: wąż porusza się po planszy i rośnie po zjedzeniu każdego jabłka. Ginie po uderzeniu w ścianę lub ugryzieniu samego siebie. Jednak w przeciwieństwie do oryginału może się poruszać w dowolnym kierunku.

Sterowanie

Dotknięcie ekranu wyznacza kierunek, w którym wąż ma się poruszać. Skręci natychmiast, o kąt nie większy niż 90°.

Jabłka

Jabłka to podstawowe jedzenie węża, powodujące jego wydłużanie. Każde jabłko jest nagradzane natychmiast ustaloną liczbą punktów oraz dodatkowymi narastającymi przez kilka sekund po posiłku.

Gwiazdki

Od czasu do czasu obok jabłek na planszy pojawiają się gwiazdki. Ich zjedzenie daje więcej punktów i nie powoduje wzrostu węża. Gwiazdki żyją jednak tylko chwilę, po której znikają bezpowrotnie.

Combo

"Combo" to zebranie kilku jabłek/gwiazdek w krótkim czasie (wyznaczonym przez blaknięcie wartości combo na górnym pasku), które jest nagradzane dodatkowymi punktami.

Pasek stanu

Górny pasek ekranu przedstawia aktualny stan gry. Po lewej stronie znajduje się liczba punktów, po prawej długość węża. Na środku pojawia się wartość combo, która blaknie w miarę upływu czasu.

Profity

Profit to zadanie do wykonania z unikalną nagrodą, podzielone na trzy progi. Nagroda jest ujawniana po zdobyciu pierwszego progu. Postępy w grze są śledzone przez osiem profitów:

Top guy
osiągnięcie określonej liczby punktów w jednej grze
Anakonda
osiągnięcie określonej długości węża w pojedynczej grze
Stunt
zdobycie określonej wartości combo
Twisted
wykonanie określonej liczby skrętów w jednej grze
Gamer
zagranie określoną liczbę razy
Skilled
zdobycie określonej sumarycznej liczby punktów we wszystkich grach
Star
zjedzenie określonej liczby gwiazdek we wszystkich grach
Jormungand
określona liczba śmierci przez ugryzienie ogona