Rozgrywka nawiązuje do klasycznego wężyka: wąż porusza się po planszy i rośnie po zjedzeniu każdego jabłka. Ginie po uderzeniu w ścianę lub ugryzieniu samego siebie. Jednak w przeciwieństwie do oryginału może się poruszać w dowolnym kierunku.
Dotknięcie ekranu wyznacza kierunek, w którym wąż ma się poruszać. Skręci natychmiast, o kąt nie większy niż 90°.
Jabłka to podstawowe jedzenie węża, powodujące jego wydłużanie. Każde jabłko jest nagradzane natychmiast ustaloną liczbą punktów oraz dodatkowymi narastającymi przez kilka sekund po posiłku.
Od czasu do czasu obok jabłek na planszy pojawiają się gwiazdki. Ich zjedzenie daje więcej punktów i nie powoduje wzrostu węża. Gwiazdki żyją jednak tylko chwilę, po której znikają bezpowrotnie.
"Combo" to zebranie kilku jabłek/gwiazdek w krótkim czasie (wyznaczonym przez blaknięcie wartości combo na górnym pasku), które jest nagradzane dodatkowymi punktami.
Górny pasek ekranu przedstawia aktualny stan gry. Po lewej stronie znajduje się liczba punktów, po prawej długość węża. Na środku pojawia się wartość combo, która blaknie w miarę upływu czasu.
Profit to zadanie do wykonania z unikalną nagrodą, podzielone na trzy progi. Nagroda jest ujawniana po zdobyciu pierwszego progu. Postępy w grze są śledzone przez osiem profitów: