Snake 360 to klasyczny wężyk z możliwością poruszania się w dowolnym kierunku. Celem gry jest uzbieranie jak największej liczby punktów, które otrzymuje się za zjadanie jabłek. Koniec następuje, gdy wężyk ugryzie swój ogon lub uderzy w ścianę.
Główne założenia Snake 360 to:
Podoba Ci się nasza gra? Masz pomysły na ulepszenia? A może Snake 360 czymś Ci podpadł? Koniecznie nam o tym opowiedz! Będziemy wdzięczni za każdy komentarz.
Rdzeń gry Snake360 został napisany całkowicie w języku C++, a grafika została zrealizowana z wykorzystaniem bilbioteki OpenGL ES2. Wydanie dla Androida zawiera minimalny niezbędny kod Java integrujący program z systemem. Demo dostępne na stronie internetowej zostało wygenerowane z użyciem kompilatora emscripten.
Pełna wersja gry jest na razie dostępna tylko dla systemu Android. W przyszłości zakres wspieranych platform będzie poszerzony m.in. o iOS.
W grze (i na stronie) wykorzystano darmową czcionkę "High School USA" stworzoną przez użytkownika AbdulMakesFonts.